PICS FROM TODAY

 
Tänkte börja det här inlägget med att jag har haft en kanonbra helg! Jobbade i fredags kväll och då tog jag med gosisarna på bio. I lördags morgon var jag på spinning och sedan blev det en lååång skype med mamma innan jag åkte downtown och mötte upp Isa. Det blev lite shopping och middag på Vapiano innan vi åkte hem till mig. Det blev en riktig myskväll med film och massa prat. Idag åkte vi downtown igen och gick till Planetoriumet då Isa aldrig varit där innan. Älskar det stället och det var perfekt med vädret också! 
 
Så det var alltså det. Har som sagt varit på kalasbra humör enda tills att jag kom hem nu och gick in på Aftonbladet och såg resultaten från valvakan. Jag blir så ledsen när jag ser vart Sverige är påväg och jag blir lika ledsen när jag ser att folk inte går och röstar för ett bättre land. Det spelar ingen roll vart man bor eller om man inte orkar, varje röst räknas. Tyvärr vet jag inte hur folket tänkte detta året och det skrämmer mig rejält. Jag kan inte säga något annat än att jag skäms över att vara svensk idag, något som jag vanligtvis är stolt över. 

Kommentarer
Anga säger:

Härligt du har det....håller med dig att det känns lite jobbigt efter att vårt kära land är på väg mot främlingsfientlighet :(

2014-09-24 | 16:43:35
Bloggadress: http://www.hangonhangers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback