CHICAGO CUBS







Igår hade jag nog världens mest fartfyllda dag. Körde två träningspass, och utöver det mötte jag upp Beckis och hennes bror för att ta kort på en dörr (bilder kommer) och äta lunch. När jag hade jobbat eftermiddags passet då jag åkte till tandläkaren med barnen, åkte jag till Wrigley Field för att heja på Cubs. Rätt härlig atmosfär med solnedgången, flera tusen exalterade fans och en öl. Efter ett par timmar gick vi till Old Crow innan jag tog bussen hem runt 22. Somnade rätt gott sen kan jag säga. 
Idag fyller Sam hela 10 år!! Alltså vart tar tiden vägen? När jag kom hit var han 8, och minsta plutten. Nu har vi liksom samma skostorlek och det är väl bara en tidsfråga innan han växer om mig. Så ikväll ska vi fira honom. Hoppas ni får en bra onsdag! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback