BRUNCHIN

 
Heeej!
Nu är jag tillbaka framför datorn igen efter några dagar härifrån. Har hunnit med en hel del faktiskt. I torsdags kväll kom Beckis över och så lagade vi tacos och kollade på film. I fredags kväll åkte jag downtown och mötte upp Johanna, Beckis och Emelie, då vi hade planerat att överraska Fia med en resa till Nashville under helgen. Hon kom till Jojjos dorm och där stod vi klara med choklad och ballonger. Så kul och att se hennes reaktion när vi sa surprise var oslagbart. Sedan drog vi och åt middag på Vapiano innan vi som planerat hade tänkt att ta bussen till Nashville. Planerna ändrades rätt fort när vi kom fram till busstationen och bussen var iställd pga av snöstorm där. Inget att hänga läpp över tänkte vi så vi tog våra väskor och åkte hem till Beckis och sov. I lördags blev det standard brunch och den här gången på Wildberry Café som ingen av oss har varit på innan. Efter lite kaffe, french toast, smoothies, våfflor, pannkakor och crepes åkte vi hem till mig och gjorde oss i ordning inför kvällen då det blev förfest och utgång. Massa dans blev det, så igår låg vi och sov halva dagen. Åkte downtown och käkade på TGIF på eftermiddagen och när de andra åkte hem åkte jag till Jojjo, där vi kollade på American Sniper (såååå bra!!!) och bara tog det lugnt innan jag tog tåget hem igen. 
 

Kommentarer
Nina säger:

Ni är riktiga gomeare,lev livet o ta det lugnt,ha roligt.
Kram

2015-02-23 | 17:12:59
Lina säger:

När du kommer hem ska du laga sådan brunch till mig :)

2015-02-23 | 17:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback