SANTA BARBARA, SANTA MONICA, VENICE BEACH
























Bilder från när vi var i Santa Barbara, Santa Monica och Venice. Min favorit? Venice såklart. 

Nu är jag tillbaka i kyliga Chicago. Massa flyg var försenade igår så inatt när jag landade fick jag stå i taxikön i 20 minuter, i ballerina skor och en tunn kappa, i -18 grader. Vad rädd att jag skulle få köldskador ett tag men jag klarade mig tack och lov. Pappa och Olivia har dessutom åkt tillbaka till Sverige nu igen. Vet inte hur ledsen jag var igår när jag såg att de åkte iväg. Att säga hejdå kan ju vara det värsta som finns. 
Men det är skönt att vara tillbaka också, mitt liv är här nu lixom, i världens bästa stad med mina underbara vänner. 

Kommentarer
Nina säger:

Idag har jag varit i Sävsjö.Handlade en liten födelse dagspresent,till din mamma. En fin crem till hennes torra händer.Ta väl vara på dig i kylan Kram

2015-01-07 | 18:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback