SATURDAY QUOTES




Efter en fredag som inte var för på topp så kändes det väldigt bra att starta lördagen med ett svettigt spinningpass. Det var ett tag sedan sist men måste hylla det igen för känslan efter är nog den mest oslagbara. 
Nu har jag ätit frulle som bestod av gröt (nya hetsen så gott) och kaffe. Om en stund ska jag möta upp några tjejer, så får vi se vad som händer i helgen. Imorgon är det ju iallafall superbowl, som alltid är lika kul att se för att amerikanerna är så hypade haha. 
Igår kväll träffade jag Linnea med, som jag knappt har hängt med på sista tiden. Vi snackade om allt som har hänt och vad vi ska göra med våra liv, au pair tiden är ju snart över... Mysigt var det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback