TODAYS



Igår kväll var jag och Fia och åt italiensk innan vi var och såg Interstellar. Så bra film och jag fick verkligen upp ögonen för rymden och tid. Ett måste om man inte har sett den! 
Imorse tog vi sovmorgon och sen mötte vi upp Rebecka för brunch innan mitt lcc-möte. Jöttemysigt café så dit var inte sista gången vi gick till. Vi hann med lite shopping också innan vi åkte till North Beach för att ta kort. Fint som bara den men minst lika kallt. Nu sitter vi och värmer oss på Starbucks innan vi ska hem till Linnea!
Hoppas ni har en fin helg. xx

Kommentarer
Nina säger:

Igår var LOtta,Mats o jag i Kalmar. Lotta bjöd på pizza. Vi hälsade på Gerd hon var skröpplig.Nu ska jag ut i snön.
Ha det bra kram

2015-01-11 | 14:44:35
Anonym säger:

Hej!
Jag hittade din blogg och förstod att du är Au Pair i Chicago? Jag pluggar i Downtown Chicago, på Robert Morris University. Jag är enda europen här så det hade varit kul med lite svenka kompisar haha. Om du, och om du har fler kompisar, vill ses på en kaffe eller något, någon dag kanske så hade det varit kul!! :)
Här är min facebook:https://www.facebook.com/johanna.jonsson.501
/Johanna Jönsson :)

Svar: Hej!! Ja men absolut :D la till dig på Facebook nu!! Kram
Rebecca Andersson

2015-01-12 | 23:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback