DISNEYLAND

 
Phuu, vilka hektiska dagar jag har haft. Kom hem i söndags kväll efter en väldigt smidig flygresa med en mellanlandning och då hämtade mamma och pappa mig på flygplatsen. Så kul att se dem igen!! Pappa såg jag ju i julas men mamma har jag inte kramat om på ett år. När vi väl var hemma stod mina bästa vänner i dörren och överraskade mig. De hade gjort tacos och mamma jordgubbstårta, så det kunde inte bli en bättre hemkomst. Igår red jag två hästar (träningsvärken idag alltså haha) och det var så underbart, samt umgicks med Izzi på eftermiddagen och kvällen. Så kul och som jag saknat henne! 
Nu ska jag ut och fixa i stallet innan jag ska möta upp Lina för lunch! Hur mysigt? Dessutom kommer Olle/Olivia hem idag från massa studentfirande och summerburst. 
Bilderna är iallafall från Disneyland i LA. Det var superkul och jag kände mig som ett litet barn igen. Efter detta blev jag dock matförgiftad så min 21-årsdag spenderades i sängen, men det kunde varit värre. Jag ska vara tacksam över allt annat jag har fått vara med om! 

Kommentarer
Ellen säger:

Härliga bilder!

2015-06-21 | 19:19:32
Bloggadress: http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback