ONE DAY IN LA









En av dagarna i LA åkte Linn och Felix till Universal Studios, och eftersom jag var där i vintras tyckte jag att det räckte den gången. Istället strosade jag runt i Long Beach där vi bodde. Gick till piren och såg Queen Mary innan jag traskade tillbaka till hotellet igen. Hade på kvällen bestämt träff med min gamla klasskompis Elina (som jag träffade i vintras också om ni kommer ihåg) som bor i Malibu. Det tog mig två timmar att komma in till Santa Monica med tåg och buss, så det är inget att rekommendera. Att det dessutom var så mycket konstigt folk gjorde inte upplevelsen bättre, haha. Men jag kom fram och det är det viktigaste. Mötte iallafall upp Elina, pratade ikapp allt sedan sist, åt på Bubba Gump, kollade på uppträdanden på Santa Monica Pier (hoppas ni såg på snapchat), och hängde sedan med en av hennes kompisar. Så kul att komma från lilla Småland och träffas i stora LA. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback