ANN SATHER




Efter lite jobb imorse och en svettig pw med Chase, mötte jag upp Marie och Veronica i Lakeview på en svensk resturang som heter Ann Sather. Vi firade Marie lite som fyller år idag. De hade lite av varje men tycker fortfarande Tre Kronor har bästa svenska maten här. 
Nu har jag precis kommit hem från ett jäkligt jobbigt pass på gymmet. Mina benhinnor gör fortfarande så fruktansvärt ont men jag krigade mig igenom intervallerna ändå. Måste kolla upp detta när jag kommer hem till Sverige. 
Nä nu ska jag käka en sen lunch innan jag hämtar barnen. xx

Kommentarer
Kajsa Andreasson säger:

Hej du! Angående benhinnorna så fick jag samma problem som du när jag började löpträna varje dag direkt. Problemet var att jag inte slutade träna när jag upptäckte inflammationen. Det var två år sen nu och jag har fortfarande benhinneinflammation tyvärr och kan inte springa mer än 15 minuter utan att det gör ont igen, oavsett hur många veckor jag vilar.... Så mitt tips är verkligen att VILA ordentligt och länge nu innan det har gått för långt, och att du sen börjar springa jättekorta stunder varvat med promenad. Råder dig verkligen till att sluta löpträna nu på direkten så att du slipper stå ut med benhinneinflammation i flera år som är omöjlig att bli av med!! Har läst lite att det går att få en stressfraktur om man springer på skadade benhinnor men har inte upplevt det själv, kan vara bra att veta i alla fall! Jag är ju ingen expert så klart men känns onödigt att någon annan ska behöva drabbas av samma sak som jag :( Hoppas verkligen att det går över för dig så småningom!! :) tycker för övrigt din blogg är superbra och har följt den i nästan ett år nu! Är väldigt sugen på att åka till Chicago tack vare din blogg :) kramar!

2015-03-18 | 22:42:07
Nina säger:

Va rädd om dig,träna med måtta.Vad sugen jag blir på alla fotade frukostar.Igår firade vi Kalle på Sandsjöbaden,trevligt.
Kram

2015-03-20 | 16:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback