EVENING WALK



Igår kväll mötte jag upp Beckis och Jojje för en kvällspromenad och planering av helgen.

Äntligen är det fredag igen! Solen skiner det verkar som det ska vara vårväder hela helgen. Perfekt då det bland annat är St Patricks day firande imån! 
Idag ska jag hinna med tvätt, handla och gå en långrunda med Chase. Dessutom är det talangjakt för M idag, och han ska sjunga "what makes you beautiful" med 1D. Gissa vem som fick han till det hehe. Apansomhållerförögonen emojin. Nej men jag har massa kul att se fram emot i helgen så vi hörs! xxxxx

Kommentarer
Nina säger:

Önskar dig allt roligt,i helgen och framöver.Själv ska jag på fest ikväll.
Ha det kram

2015-03-14 | 14:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback