FINALLY CHICAGO

 
Heeejsan från en glad mig. 
I fredags kväll hämtade jag upp Kristin på flygplatsen och sen åkte vi hem till mig. Båda var rätt trötta så vi snackade om allt som hänt sedan sist innan vi somnade i tid. Lördagsmorgonen ringde klockan tidigt för att vi ville hinna med att göra så mycket som möjligt. Vi åkte downtown, promenerade runt, och såg Chicago vakna till liv. Att man kan bli så glad av lite sol och värme. Överallt såg man massvis med människor som gömt sig under vintern. Men, iallafall, vi gick till Doughnut Vault som jag inte varit innan. Vi köade 45 minuter för att få våran frukost, i form av två munkar var. Det var så värt väntetiden så vi tog med det och gick till en av mina favoritställen och satte oss. Efter det strosade vi mest runt och njöt av våran favoritstad. Sedan mötte vi upp några kompisar och åt middag på Vapiano, gjorde oss i ordning och åkte till Molly's (puben i Chicago Fire) och hade en rolig kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback