Q/A

Åh vilka fina bilder!! 
Jag har precis blivit antagen till au pair programmet och ska nu göra min au pair video, har du några tips på hur man gör den? hur såg din ut? vad hade du med i den? 
Skulle vara kul om jag kunde få lite tips, men förstår om du inte har tid! 
// Anna Pettersson
Sv; Tack så mycket, vad glad jag blir!!  :D
Ska jag vara helt ärlig gjorde jag ingen video. Jag hade bara bestämt mig lite halvt för att åka som Au Pair så det var inte prio ett just då. Jag fick ju min drömfamilj ändå. Men jag hjälpte däremot lite kompisar att filma. Det viktigaste tycker jag är att vara avslappnad, positiv och sig själv. Vara i en miljö som man är trygg med och försöka prata så tydligt som möjligt. Visa vad du kan (ex. köra bil) vad du tycker är kul (ex. måla, spela fotboll Sök runt på youtube så hittar du säkert någon du kan inspireras av! 
Lycka till! Kramar
 
Älskar din blogg, du har grym stil på den! :) 
Skulle önska övningar du kör på gymmet, hur många reps och så vidare. Kör ALLTID samma övningar och det börjar bli så tråkigt :/ 
Keep up the good work
Sv; Vad snällt! Tack tack tack!! :)
Jo det skulle jag absolut kunna. Ska se till att fixa ett eget inlägg till det. :) Du kan även kolla min gamla blogg, där jag hade en del tips. :) Här hittar du den
 
 
Hur ser ditt schema ut om dagarna? Jobbar du också helger? Hur mycket jobbar du på en vecka ungefär? :)
Sv; Måndag - fredag jobbar jag morgon och kväll. 07.00-09.00 på morgonen, ledig, 15.45-18.00/19.00 och ibland senare. 
Jag jobbar ungefär en helgdag i månaden, ibland fler ibland mindre. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback