MY WEEKEND

 
Nu har jag landat i sängen efter en minst sagt fullspäckad helg. I fredags kväll mötte jag upp Matilda och hängde hos hennes kompis en stund som hade bbq fest. På 60:e våningen och rooftop fick vi se Chicago bli mörkare när solen gick ner. Rätt oslagbart. Vi mötte sedan upp resten av gänget hos Jojo, och var där en stund innan vi gick ut. Igår var jag och Emelie downtown och bara strosade runt. Ni ser ju hur underbart det är här nu! 24 grader och alla njuter till max. Efter det följde vi med min värdfamilj på något konfirmationliknande till deras kompisar. När vi var hemma igen mötte vi upp Becka och Jojo och lyssnade på liveband. Imorse har jag brunchat med Emelie och Matilda innan jag åkte vidare till Linnéa för hennes avskedsmiddag. Nu ska jag ladda upp inför en ny vecka. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback