SKYDECK

Några bilder är tagna av Isabell. 
 
Hej allihopa. 
Nu är jag tillbaka efter en helg som har gått så fort. För fort nästan, vill inte att jag bara ska ha en helg kvar här när jag vaknar imorgon :p. Iallafall, i fredags kväll hämtade jag upp Isabell på flygplatsen och sen åkte vi hem till mig, babblade om allting innan vi slocknade. Igår morse åkte vi downtown för att möta upp Elin och åka upp i Willis Tower. När vi kom upp var det så molnigt att man inte såg något, men efter en stund klarnade det upp tack och lov. Ni ser ju hur fint det är, och Elins min visar tydligt hur obehagligt det är att gå ut och ställa sig i glasburen, haha. 
Uppdaterar er mer imorgon för nu ska jag hoppa in i duschen efter en lång kvällspromenad i sol och 28 grader. Så underbart! xx

Kommentarer
angelicasvarld.blogg.se säger:

Men va fina bilder...själv skulle jag nog ALDRIG våga gå ut där!! Höjder är inte min bästa gren!

2015-05-21 | 11:21:53
Bloggadress: http://angelicasvarld.blogg.se/
Benington.se säger:

WOW! Riktigt häftigt, och läskigt! :D

2015-05-21 | 13:40:40
Bloggadress: http://benington.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback